BrcCntkn Merhaba arkadaşlar 35+5 haftaligim yurumemde aşırı zorluk var bacak aramda kasılmalar oluşuyor ve kramplar giriyor… Benim gibi sıkıntı yaşayan var mı merak ettim…?
Nehmir BrcCntkn böyle şikayetlern varsa mutlaka doktoruna bildirmelisn basit sebeplerlede olablr ancak başka bi sebebide olablr
Happybaby11 BrcCntkn bende 32 haftalığım bende de başladı şu bacak aralarım acıyor yatağa girince bacağımı kaldırıyorum ya o zaman çok zor oluyor 😅
44_58_44 Busbus58 rahim de baskı var oda bebek kanal da diye yani doğuma kadar çekicez kızlar bu ağrıları 🤭🤭🤲🤲buna da şükür
gamzeserenn Baskı gibi bi his mi oluyor alttan? Ben daha 24. haftadayım ama yürüyemicek kadar baskım ve ağrım oluyor vajinada normaldir diye üstüne düşmedim pek
didemblr gamzeserenn bende de 20 li haftalarin başında baslamisti doktorum normal demişti pelvik kemikler fln esniyor diyeymiss çok yorulmamak lazmm ben ayakta biraz fazla kalayım o gün mahvediyor beni ağrı adım atamiyorm bazenn
BrcCntkn Doktora soracağım haftaya gittiğimde… Acaba yorulunca mi oluyor dikkat etmedim pek… Baskı,kramp,kasılma gibi…. Geceleri uyuyamıyorum zaten… Yatakta dönmek çok çok zor… Koltukta tek yönde yatıyorum dönmeden daha rahatım 😔
didemblr BrcCntkn evet istirahat etmek lazm aslnda ama çalışmayan biri bile olsa sürekli de yatilmiyor ki.. illaki bir şeyler yapıyor insan.
Gizemblbl Bende aynı durumdayım dönemiyorum yatakta,nefes darlığı var zaten birde bugün biraz kaşık ağrısı eklendi. Daha pazartesi gittim doktora bir şey yoktu ama her gün bir durumla karşılaşıyorum allak bullak oldum. Ben sancıyı nasıl ayırt edeceğimi anlamıyorum 🤣 ya da endişelenmem gereken durumu🤣 her seferinde doktora gitsem adam beni kovar