Glchn55 Gebelikte 23+3. Haftadayım son 3 gündür kalçamın sol tarafında bir acı hissi var bazen yürümeme bile etki ediyor başına gelen var mı? Nasıl başa çıktınız acaba bu durumla?
derinsart Glchn55 benm oldu o haftlarda kendi kendine geçti ama dikkat ettm doktorum eğilme dedi eğilmen gerekirse otur dedi öyle yap işini dedi cok dikkat etmek gerekiyo
Aysegul1612 Glchn55 yorulmamya çalış ayakta çok durma benimde öle bazen adım atamıyorum çığlık çığlığa kalıyorum
Fatmaugurdoku Glchn55 magnezyum eksıklıgınden oluyor ben doguma kadar cektim yürüyüş yapınca yine biraz azalıyordu dısarda yarım saat de olsa yuruyus yapmaya calıs ve doktoruna soyle magnezyum yazar canım
derinsart Glchn55 dinlenmek ağır kaldırmamak ve eğilmemek😕 bide muz yemek iyi demişti ablam bazilarinda magnezyum ekaklgnsen olabiliyormus
Ayca0315 Glchn55 o haftalarda benimde başıma gelmişti doktorum magnezyum yazmıştı düzenli kullandığımda geçmişti isterseniz bi sorun doktorunuza
Raymalifalitiko Glchn55 bende de var sag kalça kemiğimde 4 haftadır ağrı var.. Ayağa kalkarken cok ağrıyor..Bende bilmiyorum ne yapacam da geçecek
Yavuzselim-41 Bendede var hala devam ediyor hatta yatakta sağa sola bile döneniyorum çok kötü bi ağrı
Ataninannesi Glchn55 bende 24 teyim başından beri var kalkarken bıöak saplar gibi kıpırdayamaıyorum belimi tutarak kalkıyorum çok zorlanıyorum ama tek sebebi ayakta çok durunca oluyor
tatlissannee Bende temizlik yapayım yada o gün biraz yürüyeyim kopuyor sol kalçam sanırım siyatik ve yorgunluğa bağlı oluyor çok ayakta kalmamaya bak canım. Birde erkek bebek bekliyorum ben erkek kalçaya vururmuş diyorlar ama ne kadar doğru bilmem😄🙈