Dilara8228 Gizemli213 iki defa oldum ilki plansızdi 2. Plandi 39+1 de aldılar bu 3 gebeliğim doktor 38+2 de alırız dedi
yelizyeliz Gizemli213 devlet hastanesinde isteğe bağlı sezaryen yapılmıyor. Eğer doğum anında sıkıntı olursa alıyorlar yoksa son ana kadar normal doğumu zorlıyorlar. Eğer mutlaka sezaryen olmanız gerekiyorsada haftasına doktor karar veriyor bebege göre.
Annekus Gizemli213 bebek icerde ne kadar durursa o kadar iyi diyorlar yani benim bildigim bende ilkinde zorunlu sezeryan oldum 2.yi olucam devlette bebek saglıklıysa sen saglıklıysan icinde olabildiğince tutuyorlar diye biliyorum
miraninannesi1 Bende sezaryen olucam ilkini özel de yaptım devlette düşünüyorm şuan post kalsın olan anneler varsa cevap aliym
Kadze Arkadaşım ikinciyi devlette yaptı 39.haftada aldılar eşimin bir akrabasını da ikisininde 39da aldılar herkeste aynı mı oluyor bilmiyorum sadece bildiğim arkadaşlar da böyle
Gizemli213 Kadze özellerde 38-39 arası alıyorlar ama devlette bazı zorunluluklar oldugu için acaba belli bir hafta var mı diye merak ediyorum
Gizemli213 yelizyeliz benimki mecburi sezeryan ilkide sezeryandı ama özelde normal dogumdan sezeryana döndü