Melek44 4 saattn fzla oldu durmk blmyo harektleri hızlı ve beni rAhtsz etmye basladı sezeryn yerime kasklara faln ağrı veriyo sanki nrml mi bu kdr harektli olması cok hızlı gidip gelmesi
bernabaskaci Melek44 bebeğin hoşuna giden birşey yiyip içmiş olabilirsin 😊 benimde başıma gelmişti, bebek ne kadar hareketliyse o kadar sağlığından emin olunuyormuş 😊
aselelif06 Çok normal canım 35den sonra da yavaşlama oluyor hareketlerde. Dalagalı deniz gibi benim karnım bi de sağ tarafıma bi toplanıyor yamuluyo resmen