Duygus97 Hducjsks 16+1 im. Arada karnıma bıçak batması gibi sancılar oluyor kasık ağrıları da arada Bi oluyor 14.hftada cok olmuştu 🥺 mide bulantım hiç geçmeyecek sanmıştım geçti çok şükür 😏
Zey00 Hducjsks kasıklarda hafif ağrı var doktorum rahim büyüyor normal olması demişti. Birde çok uykum var😀😴
Bittercikolata Hducjsks 16yim bugün tam ve dün bel ağrısından ne oturabiliyodum ne yürüyebiliyodum ağlayacaktim az daha. Eşim biraz masaj yaptı sağolsun. Bide lavaboya gidince karnimda sancı oluyor. Sancısı olan var mı?
Berilsu Hducjsks hafif hafif karin agrisi bazen rahimde sizi hissediyorum mide.bulantisi hala gecmedi priliam la ayakta duruyorum onu icmesem vay halime 😔 cinsiyet hala ogrenemedik bakalim haftaya😊
Duygus97 Hducjsks normaldir ben cuma günü doktora gittim bebek gayet iyi dedi ağrılar normal dedi çok şiddetli olmadığı sürece
Hducjsks Bittercikolata adet sancisi gibi oluyor arada bel agrisi var ama cok uzun sure ayakda durunca oluyor
Sedanindenizi Bittercikolata Arada bende de oluyor wc de agri. Yarin kontrolum var soracam dr a idrar yolu enfeksiyonumu acaba 😐 Belli idrar testi yapar.
Sedanindenizi Hducjsks 16+2 Ara sira karimda agri oluyor , sol bacagim agriyor sola yatmaktan😶, Demir ilacina basladigimiz icin ciddi kabizlim var. Sık idrara cikiyorum, bulantilar gecti cok acikiyorum her gordugumu canim cekiyor😑
Hducjsks Sedanindenizi bol bol su ic canim gecer inşallah bende decavit verdi kilo aldiriyorlar diyorlar oda icmek istemiyorum
Gizem0zkn Bizde 15+1 deyiz geçen hafta kesin kız dedi doktor gördük prensesimizi👼🏻 Arada benimde bıçak girmesi gibi karmında ve kasık bölgemde ağrılar oluyor. Gaz ağrısı olabilir diye düşünüyorum bide doktor ilk bebekte şuan hissetmezsin bebeğin hareketlerini ama gaz ağrısı gibi batmalar şeklinde olcak demişti. Bende ultrasonda gördüğümde kıpır kıpır hiç durmuyordu ondan tüm ağrıları psikolojik olarak olumlamaya çalışıyorum ve şımarıyor heralde bizim ki diyip geçiştiriyorum. Aşırı bel ağrılarım vardı. Uzun süre ayakta kalınca gene oluyor ama uyandığımda olmuyor artık ona da çözümü yarım ay şeklinde hamile yastığında buldum. Onu aldım biraz pahalı geldi ama sonradan emzirme yastığı olarak da kullanılıyor diye bunu tercih ettim. Şu an ona sarılarak yatıyorum hem bel kısmında küçük bir yastığı daha var belinizi sabitliyo hemde sürekli karnımın üstüne yatıyordum istemsizce öyle uyurdum çünkü hamilelikten önce onuda engellemiş oldu 10 gün oldu alalı yastığı bel ağrım gerçekten hafifledi. Şimdi sadece uzun yürüyüşlerin sonunda ve büyük ev temizliklerinde ağrıyor.
Sedanindenizi Hducjsks Tesk ederim.insallahh Ben onu kullanmiyorum ama duzenli sagliklibeslenilince zannetmiyorum kilo aldiracagini.
Aysekrcy Hducjsks 16+3 olduk kızımla hafif batmalar dışında pek bir belirti yok hiç midemde bulanmadı şimdiye kadar göbeğim çıkması hamile olduğumu anlamıycam bir an önce hissetmek için gün sayıyorum 🥰
Pnrbyr-2555 Bizde 15+5 olduk. Cinsiyetimizi zor öğrendik nazlı bir erkek geliyor dedi doktorumuz :) benimde sağ kasık tarafımda bıçak batması gibi sancılarım oluyordu 5-10 dakika sürüp geçiyordu. Sağ böbreğimde hafif genişleme varmış doktor normal ama çok su içmen lazım dedi. Şuanlık geçti şükür ağrılarım da. Su çok önemli yani annelerim :)
Hducjsks Pnrbyr-2555 bende cok merak ediyoum cinsiyetini ama tabiki sağlıklı olsun yeter ilk bebegimiz oldugu icin kiz erkek farketmez ama yine de insan her gördüğünü almak istiyor 🤩🤩🤩
Pnrbyr-2555 Hducjsks bizde aynı şekildeyiz sizin gibi bizim de ilk Allah nasip ederse inşallah sağlıklada kucaklarımıza alırız 🥰