Bittercikolataa 36+5 bizde de durum böyle kendimi cok yordugumda oluyor ama internette enfeksiyon belirtisi yaziyor ama yakin zamanda bakildi enfeksiyon falan yok Allah a şükür nedenini bende bilemedim😌
Melekanne2606 Bittercikolataa Enfeksiyon olduğunda sarımsı ve kokulu olmuyor mu ben öyle biliyorum yani. Bende ki beyaz kremsi ve kokusu yok o yüzden merak ettim. Başka neler yaşıyorsun peki canım 😌
Bittercikolataa Melekanne2606 Enfeksiyonun birkaç akıntı özelliği var diye biliyorum ama benimki de ayni sizinki gibi gerçekten yorulduğum da daha fazla oluyor 😌 biraz bel ağrım var canim aksi bir sey yok sizin nasil geciyor?
Melekanne2606 Bittercikolataa Benimde öyle çok şükür öyle bi ağrı sızı yok şimdilik ama heycan başladı artık acaba ne zaman olur nasıl olur diye 😌