nur94_ Bende uyuyamadım ama köpek gibi pişmanım. Oğlumu dizlerimde sallayarak yazıyorum sana güzel anne. 23 günlüğüz. Uyu nolur uyu. Çok arayacaksın valla bak. Ben güldüm geçtim inanmadım hadi ordan dedim. Al benim uykularım da senin olsun. Benim gibi uyku delisi bir insan için çok zor oluyor 😁 yavrumun bi günahı da yok. Fakat neredeyse 1 ay boyunca 2 saate bir beslemek zorunda olacağın için mecbur uyumuyorsun. Hadi şimdi güzelce kapat gözlerini ve yarının hayalini kurarak uyu. 😇