Livaaa Kızlar dayanamıyorum diş ağrısına, 38+5 oldum diş ağrım başlafı. Komple sol taraf dil etlerim ağrıyo, beynim zonkluyor resmen. 2 gündür antibiyotik ağrı kesici, doğal yöntemler ne yaptıysam kesinlikle geçmiyor
Livaaa Sarımsak, karanfil yağı, tuzlu su, kekik suyu. Yapmadığım şey kalmadı. Kafamı duvarlara vurcam en son bu ağrıdan. Var mı yaşayanlar
Livaaa Emel91 denedim cnm ya banamısın demedi, doktorum antibiyotik ağrı kesici başka yapacak biley yok dedi. Diş hekimimle görüştüm film bile çekemeyiz yapacak bişey yok dedi. Çıldıracam
Yavuzselim-41 Canım ben 20. Haftadan beri cekiyorum 20 adet felan karanfili kaynat az bi bardak kadar suda onunla gargara yap iyi geliyor bide ben sarımsağı kesip koymuştum diş etlerimi uyuşuyordu