Birminiginannesi Haziran123 şekeriniz fln baktınız mı şekeri yüksek olan annelerin suyu fazla olurmuş
aselsura123 Haziran123 bende 25 haftalıkken gittiğimde suyunun fazla olduğunu söyledi bebeğim haftasıyla uyumlu şeker yüklemesi istedi yaptırdım normal çıktı bişey demedi doktor şuan 27 haftalık olduk bakalım Bi daha ki kontrol de ne diyecek
gamzosgamzos 123alpseda 123alpseda yaptim çok şükür canım kizim 13 aylik oldu bile elhamdulillah malesef inmedi hep fazla ilerledi sirf fazla su yuzunden ikiz bebek varmis gibi karnim buyuktu
123alpseda gamzosgamzos ah canım darısı bizim başımıza korktum ben biraz enfeksiyon bilmem ne inşallah banada nasip olur
123alpseda aselsura123 canım benimde şekerde birşey çıkmadı makarna yemiyorum pirinç yok beyaz ekmek yok tatlıda yok meyve bile dilimli hergün 45 dk yürüyüş söyledi doktor
aselsura123 123alpseda en büyük sorun dışarı çıkmıyoruz o yüzden haftasonu yasaklar var hafta içi 3 yaşında kızım var onunla yürüyüş yapmak zor oluyor hareketsizlikten oluyor büyük ihtimalle