denizali_ Zahire38 evet canım bende bazen düzensiz hissediyorum 19. Haftada aşı yaptım 23 haftanın sonunda yapacağım inşallah Demir ilaçlarını da aksatmayalım 🥰
denizali_ Ozge3747 canım şuan tek riskim devam etmekte olan bebeğimin suyu 😏 evde paso uzanıyorum en ufak hapşırmam da suyum sızıyor ama doktor uzan dedi 7. Aya yetişiriz inşallah
Ozge3747 denizali_ Yaa allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Gerçekten zor bir durum, ben de serklajlıyım o stresi iyi bilirim ama sadece merak ettim rutin doktor kontrollerinize nasıl gidiyorsunuz? Sıkıntı olmuyor mu?
denizali_ Zahire38 ah olmaz mı alttakin iğneler vuruyorlar sanki 🤣 ara ara adet ağrısı gibi o da adet günlerim olunca biraz fazla oluyor genel anlam da da var hani
denizali_ Ozge3747 sağol canım benim yani 2 haftada 1 gidiyordum şimdi 20 güne çıkardım ama çok şükür herşey iyiye gidiyor bebeğimin bir damlası sorun değilmiş birden suyu gelince vana kork demişti şuan çok şükür sızma dışında bişey yok. Ben ve bebeğim Allah’ıma emanetiz😊