Mommm444 Kızlar hep pijama soruyolar ama ben de hırka sorucam tessetürlüyüm biraz uzun ve kalın bişey istiyorum memleketimiz soğuk kesin üşürüm siz ne aldınız?
midekoruyucu Mommm444 özelde olacaksa doğum klimalıdır bence üşümezsiniz ince hırka olabilir belki 🤷🏻♀️ O da üşürseniz diye. Gerçi devlet hastaneleri de sıcak ya çok da üşümezsiniz bence
Srnysl Mommm444 bende tesetturluyum canım hırka aldim birtane de uzun triko yelek aldım yürürken sırtıma giyerim diye
mlkkk Mommm444 hastane de giymek içinse zaten oda sıcak olur hırkalı bi lohusa takımı alabilirsiniz ha çok üşürüm diyorsanız uzun örgü hırka koyun yada şal gibi bişey instagramda lohusa sepetim sayfası var ordan beğendiğim bi kaç model var ama pahalı biraz
prensesannesii_ Mommm444 LCW dizlerde salaş sabahlık var hamileler için ondan alacgm hastanede giymek için tesettürluyum bende