portakalcice havasını almıyorum havasını alıcam derken içinden damla damla çıkabilir, morarma oluyor bende de hatta apse yapıyor,iyice sıkmana gerek yok kavraman yeterli,aynı saatlerde yapmanız yeterli öyle dakikası bile aynı olacak diye bir şey yok hatta bir gün unutanlar bile var yine de alarm kurun unutmamaya çalışın ben her akşam 8 de yapıyorum 5-10 dakika erken geç olabiliyor bazen