Uykucusirine melocan merhaba ben devlette farabide cemal cevherogluna, özelde hospital park yaprak asmaya gidiyorum gayette memnunum
iremturan Ben özel yüzyıl hastanesinde hafize hanima gidiyorum kendisi guler yuzlu iyi bi doktor ama ben temmuzdan sonra akin beye gecicem herkesin ozene bozene anlattigi bi doktor
Ogretmenveanne iremturan Ben de Hafize Hanım'a gidiyorum şu anda. Akın Bey için Yüzyıl Hastanesi'ne gitmeye karar verdik ama uzun süredir randevu alamıyoruz. Alabildiğimiz zaman Akın Bey'e geçeceğiz inşallah.
Ebruaydin27 Konakta ergün beye gittim . Kalp ritim bozuklugum ve tansiyon sorunum varmış ancak doktorum bunu tespit edemedi. Rahatsızlıklarımı söylememe rağmen araştırmak yerine hamile kaprisi olarak gördü. Sonra en iyi doktor medicalde burhan şeker dediler o da ısrarla şeker yüklemesi yapmak istedi. Açlık tokluk şekerine bakılarak da tespit edilebilecek bi konuda sağlığımı sırf para için tehlikeye atmak istedi. Bende çözümü devlete gitmekte buldum. Bi arkadasimda yüzyıl hastahanesine gidiyordu. Ordaki doktorda cocugun kalp hastaligini tespit edemedi. Bu 3 yere gitmeni tavsiye etmem. Şu an darıca farabi de cemalettin yeşilyurt a gidiyorum. Biraz ukala ve sert bi doktor ancak işinde gercekten cok iyi. Beni ilk gördüğünde tansiyon problemin var degil mi diye sordu. Testler istedi hemen. Insanin yüzüne bakınca anlıyo halini. Bu doktora görün derim
Ebruaydin27 Şu an 38+6 dayım. Ara ara sancılarda doğumhaneye de gidiyorum. Ortam çok hijyenik ve ebeler çok ilgililer. Dogumhaneside iyi yani :)
seymen melocan İki arkadaşım Müge Hanım’a gitti. Memnundular. Özellikle sezaryen doğumları çok güzel sonuçlanıyormuş. İki arkadasım da ayaklandı hemen maşallah😊
Ogretmenveanne iremturan Hastaneye gidince mi aldiniz, telefonla mi, e randevu ile mi? Yaaa insallah biz de alabiliriz.
seymen melocan Hiç gitmedim Konak’a ama yeni bir hastane güzeldir muhakkak 😊 İnşallah memnun kalırsınız siz de🙏🏻
c3rence Bende Yüzyıl’da Akın beye gidiyorum. 18 haftalığız ve şuan için hiçbir sıkıntı yaşamadık Akın bey ile umarım böyle de devam eder.