Duygu6166 17+3 haftalığız göbeğimde aşırı bi ağrı var bugün kramp felan gibi ağrıdan çok acı daha doğrusu şiddetli şekilde anlamadım neden olabilir arkadaşlar doktora gitmeli miyim şimdi