Hangi doktora inanacağıma şaşırdım. Bugün özele gittim 7. Haftam diye yani doktor söylemişti 7.haftan diye içeri girdim baktı kalp atışı yok dedi kürtaj olman lazım falan dedi. Aşırı moralim bozuldu çünkü 2 ay öncede kürtaj olmuştum aynı doktora. Ordan çıktık ağlıcam resmen moralim aşırı bozuldu. Eşime dedim başka doktora gidelim devlette bakılayım o ne dicek. İyki gittim oda baktı dedi kalp atışı var ama çok az dedi daha küçük 5 haftalık zaten dedi 15 gün sonra gel tekrar dedi. Şimdi sevineyimmi üzüleyimmi bilmedim çünkü bu devletteki bayan 2 hafta önce gittiğimde 6 haftalık demişti şaşırmıştım ondan dolayı özele gitmiştim. Aradan 2 hafta geçti tekrar devlete gelince 8 demesi lazımken 5 dedi yani Kızlar biraz karışık oldu farkındayım ama umarım anlatabilmişimdir. Şimdi napayım ben