Kızlar 38. Haftamdayım nst ye giriyorum sancım çıkmıyor zaten nasıl çıksın yalancı kasılmalarım bile yok şu an için 😕 doktor bebek yukarı da olduğu için Çatı muayenesini bile gerek görmedi 39 da yapalım daha çok yukarı da dedi. Yürüyüş sonrası daha da yukarı çıkıyor nefes alamıyorum o derece. Normal doğurmak istiyorum sizce ne yapmayalım aşağıya iner mi sizce