Hakikitosunpasa Gebelikte 11 de kız dedi 14 15 gibi kesin erkek olduğu anlaşıldı ama kaybettim oğlumu ölü Doğum oldu. Gebelikte 12 de erkek dedi 14 te kesin kız olduğu anlaşıldı kızım suan 18 aylık bunda 9 haftalıgım 12 de gidicem renkli ultrasonla bakıyor yüksek ihtimal söyler cinsiyeti ama kesin gözüyle bakmam yinede
Egeasigi Hakikitosunpasa maşallah canım rabbim evlatlarını size bağışlasın .burada yorumlardan anladığım 12 ,öğrenmek için çok erken bi hafta .sanırım emin olmak için 15-16 yı beklemek gerek