Tulis_bebisi benim bir düşüğüm var bende yaşadım 5 haftalikken kahverengi leke gelmişti ama baya fazla geliyordu doktora gittik iyi dedi bir sorun yok yerleşiyor dedi sonra o gecesi düşmüştü bir sonraki hamileliğinde kızım da var di 4 5 aylık falan yine aynı lekeler geldi ama çok azdi hani bir iki gün sürüp geçmişti şuan 3cuncu hamileliğim 14 haftalik ama oylebir sorun yaşamadım hiç 3cuncu gebelik ama bir kızım var ilki düştü sonuncusu karnimda😊 ama doktora daniş yinede herkesin bünyesi bir olmuyor