Fatmaozusta Of diyorum bizde Eşimle olduk kullanmadik krem kalmadı , en sonrl eczane den bı karışım aldı eşim öyle geçti. Herşeyi ütüle herseyiiiiii. Şimdi iki aylık hamileyim bende, doktor surdurmuyo krem. ARDİÇ sabunu al. Hafifleticek biz şuan bunu kullanıyoruz canım