37+4 haftalik hamileyim bugün kontrole gittim doktorum haziranin 8ine gun verdi ama beklemeyedebilir bebek gelebilir dedi çünkü iyice inmis aşağı dedi ama biraz daha kilo alsin diye beklesin istiyorum dedi sende dikkat et cok ayakta kalma cok yürüme dedi oyle yani az kaldi bakalim benide bi endise bi korku sardi yanimda kimse yok ani bisey olsa cok panik yaparim bu arada gecen post acmistim yanimda kimsem olmuycak dogunda falan diye cok sukur odalar tek kişilikmiş esim yanimda olcak Allah herkesin uardimcisi olsun canlar hepimizin hayirli dogumlari olsun insaallah...