Zeyykizil Kızlar 24 haftalığız şuan ve subatta alısverisine baslamayı düşünüyoruz. Her yıl ebebekte büyük subat indirimleri oluyormus ama pandemi vs bu yıl olur mu sizce? Bebek arabaları falan çok indirime giriyor diyolar. Sizler neler aldınız 🥳🥳
Birgul Zeyykizil bende şubat indirimini bekliyorum araba için 😇 24. Haftadayız bizde öbür çoğu şeyini aldım bilee 😀😀
Mengihilal Zeyykizil kızlar şubat indirimleri %28 net indirim şeklinde oluyor. Bu indirimler şubat ayı boyunca günlük oluyor yani işte bir gün bebek arabalarında bir gün mama sandalyelernde bir gün bezlerde mamalar da gibi. Bu ayın son 2 günü gibi afiş açıklanır siteden takipte olun indirimde günü gününe alışveriş yapacağız artık.
Zxczxczxc Evet olacakmış biz e bebeğe gittiğimizde subatı bekleyin demişti bizde şubatı bekliyoruz ☺️
Zeyykizil Birgul Birgul Hangi arabayı düşünüyosun ben bi tane kestirdim gözüme krafttan girerse indirime eğer çok iyi olur 😀
Ozlem23 Tugcek33 her gün farklı birarkada yada ürün grubunda değişik değişik oluyo %28 olur bu Şubat 28 cekiyo sanırım
Birgul Zeyykizil bende kraft baktım bi de chiccodan baktım bitane ikisini bekliyorum inşallah güzel bi indirim olur😀😀
Tugcek33 Zeyykizil aaa süper o zaman Şubat maaşını e-bebekte bırakıp döneriz🙈🤣 babamızın parasını çatır çutur yeme zamanısı😜😉
kelebek15 her gün belli markada ürünlerde yüzde 29 indirim oluyor.mesela birgün bebek bezlerinde ise diğer gün avent markada vasas.gun gün takip etmek gerekiyor
Zeyykizil Mengihilal Kızlar görenler duyanlar postu yenilesinde haberimiz olsun kaçırmayalım madem az kaldı subata 👍🏼👍🏼
Mengihilal Birgul %28 net indirim oluyor. Özellikle büyük eşyalarda müthiş görünüyor bebek arabası anakucağı gibi eşyalarda