ipekmommmm Haftadayım normalde avcılar anadoluya gidiyordum ama fiyatları cok yükseltmişler Avrupa tıpa mı geçsem diyorum napsam yoksa direk devlete mi gitsem doğuma
reyhan0508 ipekmommmm bende şimdi öğrendim yeni başlamış süresini tam bilmiyorum sabitleyip belki doğuma kadar uzatabilirsinşz hastaneyle bi görüşün isterseniz