zeyse ben daha iyiyim sancımı hissetmiyorum çünkü hep yatıyorum 🤪😄 bu sabah gittim ben de doktora, nstde sancım çok az çıktı doktorum normal dedi bebekte de her şey normal seyrinde devam ediyor 2442 olmuş kilosu, 2 hafta daha sabret sonra istediğin gibi hareket edeceksin seni serbest bırakıcam dedi😂 Ama ilk defa dün gece korktum regl sancısı bel ağrısı sızı seklinde gece de parça pinçik uyudum🥺 Az kaldı diyorum bakalım sabır🐣