Gulden48 15 hafta 4 gunluk hamileyim ebe 13 8 tansiyon icin sinirda dedi. Yuksek tansiyon sorunu yasayan var mi? Cozum olarak ne yaptiniz? Cevaplar icin simdiden tesekkurler….
Sermec27 Gulden48 benim yok ama limon suyu ve sarımsak iyi geliyor diye biliyorum bir de alfamet diye bir ilaç kullanılıyor yüksek tansiyonda
Bebek-geliyor Gulden48 gebeliğe bağlı yüksek tansiyon olabilir. Günlük dinlenmiş şekilde 4-5 kez ölçüm yapın eğer 120-80 üzerinde ise tansiyon var demektir. Alfamet verip düzene sokmaya çalışır o yüzden ölçüm yapıp doktorunuzla görüşün. Tuzlu yemeyin bir süre takipte olun.