Rabia54_ adatıpta tüp bebek merkezinin kurucusuymuş sanırım birde prof olması bana güven veriyor. 23 haftalıkken bebeğimi kaybettiğim için perinotoloji alanında uzman yada kadın doğumda prof olmasına dikkat etmek istiyorum. Yeniden gebe kalmadan önce..
bu arada sedat umuru çok duyuyorum herkes çok memnun olduğunu söylüyor. Ben ona devletteyken bir kez gitmiştim yoğunluktan mı bilmiyorum ama o kadar üstün körü ilgilendi ki yine aynı olur mu diye düşünüyorum. İletişimi nasıl istenilen zamanda ulaşabiliyor musunuz ?