Alisaninannesi Bazı kişiler 3 ayı bekle öyle saçlarını kestir diyolar. Siz naptınız kestiren var mı ?
Busbus58 Alisaninannesi tabiki kesilir. Tırnak kesmiyormuyuz yada kıllara müdahale falan… ağda jilet 🪒 .. onun gibi düşünün 😃
[silindi] Alisaninannesi bende korkuyorum ama dayanamıycam daha 4 ay var uzadıkça uzuyo kesicrm artık