Huda_Cakir23 Sol yumurtalıktan hamile kalmışsın dedi doktorumuz bununla ilgili bir bilgisi olan varmı
Ecektn Huda_Cakir23 bende sol yumurtalıgımdan hamile kaldım oglum olacak🥰 ilk oglumda sag yumurtalıgımdan dı ☺️ Cinsiyetle pek alakası yok galiba 🙃bnm tutmadı yani 😅
Fatma12345 Huda_Cakir23 cinsiyetle alakası yok cnm benim hep sol taraftan 3 gebeligimde sol tarafti tabi 2 tanesi düşük yaptım bu 3.gebeligim yine sol taraf ve oğlum olucak rabbimin izniyle 🤲
Huda_Cakir23 Ecektn maşallahh hayırlı sağlıklı olsun inşallah tek duamız bu ama insan merak diyor tabi 😍🙈
Ecektn Huda_Cakir23 amin canım 🙏saglıkla kucagımıza alalım yawrularımızı☘️aynen oyle merakediyoruz ne olacak die tek istedigmiz saglıklı olmalarıda 😅işte..Allah gonlüne goreversin inş🙏
Huda_Cakir23 tatlissannee cinsiyetle alakalı bişey değilmiş anlaşılan kişiden kişiye fark ediyor sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah🤲🏻♥️
Huda_Cakir23 Zeynep0332 hayırlısı olsun inşallah sağlıkla alalım kucağımıza cinsiyet önemli değil 🤲🏻😍
Zeynep0332 Huda_Cakir23 amin cnm tabiki de..ben hep zıt şeyler yaşadımda ilk günden biliyordum erkek oldugunu..kızımın tam tersi olmuştu herşey 😉😍
Huda_Cakir23 Zeynep0332 bende bazen hamile olduğumu unutuyorum bulantım falan olmuyor sadece ilk 2 3 hafta olmuştu sonradan olmadı çok şükür 🤲🏻