37 haftalık olduk ama hala isme karar veremedik 🙄
hndklkn bizde 36. Haftadayız 13 gün sonra sezaryen ama halen isim yok😃
Duru🌸
Duru 😇
@hndklkn belis olmalı🍒
Ecesuben karar vermek çok zormuş gerçekten