Kumsal_kuzey 9 haftalık olduk ama çevremdeki insanlar doktorumun folikasit dışında vitamin vermesini söyledi bize folik asit dışında bir ilaç vermedi doktorumuz bu ilerde sorun olur mu acaba ilk bebeğimiz 🙄
Alle_ Kumsal_kuzey canım benim doktorum ikinci gebeligim bu ikisindede folikten baska bsey vermedi bir de kansızlıgım var onu icin ilac alıyorum bende sen gibi ilk gebelikte tedirgin oldum bermeyince bana doktorum besinlerden alıcaksın dedi extra bi durumun plursa bence belirt doktora ona göre yol izlenebilir.
Lina998820 Kumsal_kuzey herkes bir başka konuşuyor bilmeden takılma sen ilk üç ay folik asit kullandırtıyorlar beyin gelişimi için düşük riski varsa da progestan veriyor 3 Aydan sonra vitaminlere başlıyorlar