Kızlar merhaba 19 haftalık hamileyim 🧿 🤲 tedavi ile hamile kaldım çok şükür .. ama aklıma devamlı endişeler kaygılar geliyor bebeğim iyimi ? Acaba şuan nasıl , suyum yeterli mi , kan pıhtılaşmasi var mı acaba bende vs vs .. sizde de böyle mi ? İki haftada bir doktora gidiyorum gitmek zorundayım içim rahat etmiyor öteki türlü , Allah’ım hiç kimseyi evlat acısıyla evlat hasretiyle sinamasin inşallah 🤲 hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin kim istiyorsa 🥰💜