Kızlar 29 haftalığım, decavit devit3, feramat demir ilaçı kullanıyorum. Bunun yanı sıra tiroit hapımda var neyse benim sormak istediğim karaciğer enzimlerim yüksek cıktı bu kullandığım ilaçlar mı yükseltti acaba? Karnım dekolte bölgem ve sırtım akne kabarcıklar doldu ve kaşıntı yapıyor??? Bu kaşıntı nasıl geçer ve bu akneler doğum sonrası gecer mi 😒🤦🏼çok üzülüyorum