KayBus Senactn0402 23 haftalığım alışveriş bitti bile 😀 odası ay sonu gelecek bekliyoruz sadece şampuan yap krem vs falan almadım
Sumeyyerva 22+3 benmde 🥰 ilk kızımdan kalan eşyaları anne yanı beşiği felan var zaten bi kaç kıyafet alırım onu da Mart Nisa’n gibi alırım diye düşünüyorum öncesinde bsey görüp beğenmezsem🙈
BurcuLice Senactn0402 25+3 haftalığız bizde herşey yolunda şükür sadece yürürken çok bacak ağrısı çekiyorum çatım ağrıyor o kadar bide kilo çok aldım 😬 artık dikkat etmeye çalışıyorum sağlıkla gelsin bebişler