Melisaaa16 Senactn0402 ufak çaplı başladı kıyafetlerini almaya başladım büyük alışverişimi 1 ay sonra yapmayı düşünüyorum, beşik araba gibi
dugmeninannesiii Senactn0402 bizde 23+3 üz canım 😊 ama henüz başladım 28. Haftadan sonra düşünüyorum çevremde herkes öyle yaptı
Nslhnkr Senactn0402 26+3 teyim bende . Alışveriş tamamı bitti odası tamam şükür 🙏🏻❤️ Kıyafetleri dolabına yerleşti 😇
Merve10090 Nslhnkr 26+3 haftalık hamileyim. Başından beri kıyafet alıyorum. İndirimler denk geliyor.. bebek arabasını yatağını aldık
BTSG04 Senactn0402 Merhaba 🤗 23. Haftamdayım bende anne yanı beşik, bebek arabası bir kaç eşya dışında bir şey almadım azar azar keyfime göre alışveriş yapıyorum 🙈
Bhrszr 23+4 miğde yanması var onun haricinde çok güzel gidiyor çok şükür 🙏🖤❤️ ufak tefek şeyleri aldım beşik araba gibi büyük alışverişi Mart sonu Nisan gibi düşünüyoruz inşallah ❤️🥰😘🙏🙊
mrv_b 23+4 olduk hiçbir şey yok daha 🥴 annemin aldığı bi kaç kıyafet ve bi ton örgüden başka🤷🏻♀️ daha vakit varmış alırmışız beyim öyle diyor 🤦🏻♀️
Duygu3437 mrv_b şuan 2 adım atıyorum tıkanıyorum ve iyiki zamanında yapmışım alışverişi valla zor oluyor diyorlardı inanmıyordum doğruymuş
Bhrszr Melisaaa16 internete ılk süt yazıyor ben denedim bana iyi geldi ❤️ doktor ilaç yazdı ama herşeyi de ilaç kullanmanın bi manası yok diye düşündüm zaten doğal bir durummmuş bebeğin saçları çıktığı için olabilirmiş o yüzden ne kadar Doğal bi çare olursa o kadar iyi olur bence 😘🥰🥰😍
Brlelif Senactn0402 daha bende başlamadım canım zaten kızımdan dolayı kaba eşyalarımız var kıyafet alışverişi kalıyor sadece oda 1 günlük iş 🥰
Annesionu-yer Ben de beşik ve bi kaç zıbın dışında çok bi şey almadım ama önümüzdeki ay başlamak istiyorum. Sırt ağrılarım var bir de bu aralar tansiyonla başım dertte
Hilal2205 Senactn0402 26 haftalık hamileyim ufak tefek aldığım şeyler var zaten abisinden kalma beşiğimiz arabamız yani öyle büyük masraflı olan şeylerimiz var yarında çoğunu almak için çarşıya çıkcam bakalım artık yavaş yavaş almak gerekiyor hepsi son ana birakmamak gerekiyor bence ☺️
gamzeserenn haftadayız indirim gördükçe temel eşyalarını aldık biz odası nerdeyse tamam anne yanını aldık bi tek odası için yatağı ve bakım malzemeleri kaldı bikaç parçada kıyafet takviye edicez o kadar inşAllah🌸