Ebruuka Garmastan pomat diye bi göğüs ucu kremi önerdi doktorum kızlar 120 tl gibi bi fiyatı var onunda da gümüş kapak nasıl felan dedim de oda önermiyorum onu bu krem çok etkili felan dedi kullanan var mı kızlar
Alwayshope Ebruuka benim amcamın kızı ilaç mümessil i o şiddetle bu kremi tavsiye ediyo daha kullanmak nasip olmadı ama çok çok emin neredeyse bu kremden
Zgr26 Ebruuka benim arkadasımın göğüs yarasını geçiren tek krem buydu ben de aldım yara olursa diye. Kapak da aldım.
Ebruuka Alwayshope evet herkes öneriyor bide buraya soruyum dedim doktor da çok iyi gelir 37. Hftada başla kullanmaya dedi
Zgr26 Ebruuka ben lansinohu 32 den beri kullanıyorum. Ama germastanı duymamıstım önceden kullanılabilirliğini
Zgr26 Ebruuka hayır yıkayarak kullandı. Yıkanması gerekiyor diye biliyorum ben de. Lansinoh yıkanmadan kullanılabiliyor benim bildiğim