Benimde düşük tehlikem vardı şu an 13+2 olduk çok şükür daha iyiyim progestan kullanıyorum halâ onun dışında klasik bildiğimiz ağır kaldırmama,yükseğe uzanmamak,sıcak suyla duş almamak ve ilişki yasak.Maydanoz,tarçın,kahve tüketimini bir süreliğine bırakmak gerekiyor,inşallah sağlıcakla kavuşuruz bebişlerimize