Benaytemel Turgay Şener e gittim Aralık ayında 400 TL ücret ödedim çok da memnun kaldım hatta ayrıntılı incelemek için 10 gün sonra tekrar gelmemi söyledi kalbini daha ayrıntılı incelemek için 2. Gidişimde ücret almadı muayene sırasında konuşmadığını söylüyorlar ama bana herşeyi muayene sırasında söyledi hatta cinsiyetini boyunu kilosunu sordum onu da muayene sırasında söyledi ☺️☺️