Bende de pko var 2.5 senedir olmuyor malesef hep olur diye bekledim tiroid değerlerim de iyi değildi o bu şu derken zaman uçtu dün çatlatma iğnesi oldum 3. Kez inşallah hayırlı haber alırız herkes de farklı demek ki bazılarında sorun oluyor bazılarında olmuyor