Pnar2354 Merhaba anne ve anne adayları.hamilelikte aşı konusunda herkesim fikri eminim farklıdır ama tetanoz aşısı olupta ne gibi yan etki gösterdigini merak ediyorum
Senactn0402 Pnar2354 canım doktorum bir doz yaptırsan yeterli dedi bana ama duruma göre değişiklik gösterebilirmiş tek yan etkisi feci kol ağrısı yapıyor bi kaç gün kolumu bile kaldıramadım sağlık ocağı yapıyor zaten oradaki hemşire ateş yapabilir demişti ama bende oda olmadı
mucizemi_beklyrm Sadece hafif agrı oluyor dayanılmayacak kadar değil. Sanki gece üzerine yatmışsn gibi bi derin e hafif bi ağrı. 2 doz yaptrdm sorun olmadı
Dmtny İki doz olarak tetanoz aşısı oldum, sadece biraz ağrı dışında hiçbir şey olmadı. Ben de aşıdan korkuyordum lakin öyle korktuğum gibi bir yan etkisi olmadı 😊
Rumeysa10 Ben ilk dozu 21 haftada oldum ikinci dozu daha olmadım zamanı var mı hangi haftada yapılıyor ikinci dozu
Pnar2354 Ayfs benimde ikimci günüm kolum baya ağrıyor 2 gündür o yüzden post açtım inşallah düzelir üstüne bende yatamıyorum
Ohaezgi Pnar2354 sadece kol ağrısı oldu bi kaç gün onun dışında hiç bişey olmadı. Daha önce tetanoz aşısı olmuştum ben zaten biliyordum ağrıcağını