Merhaba ilk boş gebelik dediler.Kurtaj olman lazım dediler ben beklemek istedim.1 hafta bekledim başka doktora gittim şükür kese içinde vajinal ultrasondan bebek çok küçük göründü.Karnimdan baktıklarında belli belirsiz görüyorlar şüpheli diyorlar ama vajinadan net.Kalp atışı yok bu hafta düşer dediler.1 hafta geçti ara ara jel şeklinde açık kahve lekeler geldi ama düşük olmadı.Simdi ben nasıl doktorlara uyup kürtaj oluyum.Allah’a şükür bebek göründü inşallah kalp atışını da duyarım.Cumartesi günü randevum var bakalım hayırlısı neyse o olsun hakkımızdan.Daha önce1 düşük yaptım.Dogal yolla çocuk olmaz dediler tüp bebek denedik olmadı doğal yolla oldu 6 haftalıkken bebek görünmeden düşük oldu.Ve bu doğal yolla 2. Gebeliğin Elhamdülillah.Ben gibi olanınız var mı güzel anneler.