Kızlar 33 haftalık olduk ve en başından beri canım sürekli çiğköfte istiyor yiyorum ama sonrada vicdan yapıyorum dışarıdan söylediğim için evde kendimde yapıyorum erinirsem çiğköfteye kısır yapıyorum ama neredeyse bulgurdan başka bişi yemez oldum ya böyle bi yemeğe takılan var mı sizde de