melisaa96 12. Haftamda başladım nida hanıma şuan 33 haftalıgım. Kşbar nazik sessiz sakin biri pek konuşkan degil ama çok tatlı kendimde hemşireyim doktor arkadaşımın tavsiyesiyle gittim nida hanıma. Ankaraya yeni taşındığım için hiç kimse tanımıyorum oraya gitmeyi tercih ettim. 90 tl muayene ücreti var. Dogumum da orda olacal 3500tl