İzmir Tepecik eğitim araştırma hastanesi de tavsiye edebileceğiniz kadın doğum doktoru varmı lütfen çok önemli... 35inci haftadayim gebeligimin basindan bu yana şekerim var insülin kullanıyorum. Bugün devamlı gittiğim doktorum doğum icin özel yada normal hastane tercih etme mutlaka üniversite yada araştırma hastanesi olmalı dedi. En güzeli tepecik dedi ama daha önce hiç gitmedim çevremde giden de yok tavsiye ihtiyacım var.