SelvaY hilal-a yok bende devlette yapmayı düşünüyorum ebelerin iyi olduğunu söylüyorlar ve tecrübeliler diye
hilal-a Dmtkblt canım yoğun olduğu zaman bazen bakmıyorlar sanırım msj atarak iletişim kur WhatsApp üzerinden doğumu özel bulut Hastanesi’nde yapıyor
hilal-a biranneden1 Abdülhamid beyde mi oldular canım ben kontrolleri onda oluyorum çok memnunum ama kimse doğum yaptırmayınca arada kaldım Iğdırlı misin
hilal-a Dmtkblt yaptırıyor canım özel bulut Hastanesi’nde ama herkes kontrole ona gidip doğumu devlette yapmışlar
hilal-a SelvaY benim de kafam çok karışık çok korkuyorum devlette bı gün boşa yatırdılar ondan dolayı bide bı kaç hemşire kötü davrandı ondan
nisanmaral Dmtkblt ben de kendisiyle devam editorum 2 3 aydır ve çok memnunum. Doğumum da onunla olsun istiyorum, doğum anında güvendiğim bir doktorla olmak önemli bence.