Kızlar 11+3 üm cuma günü de kontrolüm var ama bugün biraz korktum açıkçası. Şu zamana kdr hamileliğim çok güzel gitti ne mide bulantısı ne kanama. Ama bugün kasıklarım da bi ağrı var 😶 ara ara ama sık giren bi ağrı. Ve normalde afedersiniz ama kabızlığım vardı sabahları aç karna kuru kayısıyı ıslatıp yiyordum. Bugün 2 kere tuvalete de çıktım ishal gibi de değilim ama sancıyla oldu. Şimdi de hafiften bel ağrım var. Acaba bi sıkıntı var mıdır bebişte 😔 Allah korusun düşük gibi bişi olsa ya da kalbi dursa kanamam olurdu değil mi ? Sabahtan beri içim içimi yiyo 😔