bebyjsf kizlar 24 haftalik hamileyim htc degerim 31 cikdi normalmi ve neden boyle cikdi bilenler yazsin lutfn
Hatice-31 bebyjsf canım zaten belli bir süreden sonra yükselip düşüp sabit kalıyor öyle biliyorum istersen doktora görün için rahat eder☺️☺️
Alwayshope bebyjsf htc dediğiniz hct olabilir mi acaba kan sayımı ile alakalı eğer 31 se muhtemelen hemoglobin de 10-10.5 arasıdır kansızlık var demek normalde 11-12 altı kansızlık olarak geçer doktor gerek görürse ilaç verebilir
Sbd Bence bi doktora gitmenizde fayda var çok düşük çıkmış 🤔 ben iki haftalık hamileyken bile 200lerdeydi