Ben genelde 3-6 aldım. 6-9 da 1er takım aldım hem kisa hem uzun olarak yaza denk gelecek dogum ama bazen aynı markanin 3-6 ve 6-9 aynı gibi oluyor o sebeple aldım. Küçük olsa giydiremezsiniz ama büyük olsa da idare edilir giydirilebilir. Ustelik ikiz bekliyorum erken dogum yada düşük kilo olabilir belki tam ayına göre giyebilir bilemiyorum ama yine de hızlı büyüdükleri icin 0-3 alma cok dediler.