Nevriyebak E_m_l ya tam anlayamadım yandan olsa bir rahminde bukunurdum emin değilim bende bu konularda ama kız diyesim geldi
E_m_l Fasulyemibeklerken doktor kesin demedi canım daha olısmamiş dedi ama şöyle baktıgımda kız gibi dedi
Fasulyemibeklerken E_m_l bana da kız gibi ama kesin değil dedi 12+1 de cnm :) hayırlısı olsun hakkımız da gönlümüzden geçen olsun 🙏