acabakim Merhaba kızlar burda yeniyim. 5+1iz şu an. 4+3ken aile hekimi HCG değerime baktı, 236dan 576ya yükseldi, ay an kaç bilmiyorum. Aile hekimi 6 haftadan önce ultrason tavsiye etmedi, siz ne zaman keseyi görüp kalp atışını duydunuz, hepimize çok kalp
Smanrsmsk61 acabakim 6 haftalıkken gördük keseyidaha doğrusu o zaman ben fark ettim ilk gidişimdi 7. Haftada kalp atışını aldık
Seliiinn acabakim bende test yapmıstım pozitif çıkmıştı o gece dayanamadık bi özel hastanede nöbetçi kadın doğuma gittik😂 Ultrasonla baktı 5 haftalıkmışım ve kesem gayet netti
Denizcyc Ben 5+6da keseyi gördüm 6+6da kalp atışını gördüm ama dinlemedim. Doktor sadece ultrasondan izletti.
mucizemibeklerken17 6+1 de keseyi gördük, 2 gun sonra da ozeldd kalp atışını gösterdi doktor. 6.haftada gitmek mantikli canim
acabakim Açıkçası şu ana kadar HCG degerine göre yola çıktık ve ultrasona girmeden inanamayacagim heralde, 7+1 ken gidebileceğiz işlerimiz nedeni ile inşallah hem keseyi hem de kalp atışını görürüz 💓
figenylmaz acabakim ben 9 gün önce gittim beta 51,11 di bugün tekrar gittim doktora kan vermeden önce ultrasondan baktı çok çok küçük bir kese gördü sonra kan değerim çıktı beta 518,41 çıktı
ikincimucizemmmm acabakim evet canım biraz öle oldu inşallah 6+2 de kalp atışı için gideceğim duyarım inşallah iki günüm kaldı