Merhaba kızlaar. Biz bugün 20 haftalık olduk. Tahmini doğum tarihimiz 16 haziran olarak gözüküyor. Yaz bebeği olacağı için kıyafet olarak ne alsam bilemedim. Daha çok uzun kollu mu alayım kısa mı. Ve siz alırken bedenini kaç aylık alıyorsunuz. 0 3 mü almalıyım 3 6 mı. Birde bebeğinize hangi ismi koyacaksınız? Kızım olcak ve Beril düşünüyoruz nasipse ❤️🥰