Sermec27 Emircan 13 te bebeğim cok hareketliydi ense kalınlığı bile zor ölmüştü doktorum aslında bacak arası bile gözükmemişti doktorum kızı andırıyor demşti ama neye göre demişti bilmiyorum ama 17 de pipiyi gördük kesin erkek dedi doktorum 🥰
Duygu3437 Emircan valla bana da kızımın şeyini gösterdi öyle inandım yoksa bende yüzde 100 emin olamadım hala bir kuşku 😂
Buketkucuk Emircan ilk 12.haftada yapılan ikili taramada tahmin yapıldı kız dendi sonra 16.haftada kendi doktorum tahmin yürüttü yine kız dedi en son detaylı ultrason da da kız denildi kesinleşti şükür hiç değişmedi 😌💜
Emircan Benim oğlumun değişmişti mesela 15. Haftada kız demişti doktor ama 18 de gittiğimde erkekti ve oğlum var suan 3.5 yaşında:) tekrar hamileyim 15. Haftada kız dedi yine acaba tekrar değişirmi sorusu hep aklımda
Morperi Emircan ilk oğlumda 12 de erkek dedi doktor hiç bi sıkıntı olmadı ama bunda bende kız hissetmiştim 16ya kadar emindim kız diye 😂 sonra baya şaşırdık
Emircan Sermec27 benimde oğlum cok hareketliydi bu bebeğimde hareketli oğlumda yasadıklarımı yasıyorum sanki. Ve aynı haftalarda bu bebegimede kız dedi doktor acaba ne olucak merak etmiyor değilim:)
Emircan Morperi bende kıza yakın gibi hissediyorum ama bilemiyorumki :) detaylıda net öğrenirsin dedi ☺️
Emircan 2_pamukannesii zor canım kızdır büyük ihtimal ama birşey diyemiyor insan herşeyi gördüğümüz için 😀
2_pamukannesii Emircan Belli olmaz valla kuzenim 8 aya kadar kız bebek bekledi 8 aydan sonra erkek dediler o yüzden hersey olabilir diye bekliyorum 😄
Emircan 2_pamukannesii 😂 istisnalar tabiki hep vardır canım:)) benim oğlumda 15te kız demişti doktor 18de erkek oldugunu öğrenmiştik. Eşimin yengesine daha bikaç ay önce 17. Haftasında kız dendi detaylı ultrasonda erkek oldugunu öğrendik 😂 doktoruma söyledim oğlumu bu bebek için dedi eğer pipisi kücükse ve gelişimi tamamlanmamıssa olabilir tabiki dedi oğlumun pipisi kücüktü bunda artık bakıcaz detaylıda 😂 herseyin hayırlısı herkesin gönlüne göre versin rabbim 🤲🏻
Duygu3437 Emircan 16 haftalıkken söyledi ahada kızının şeyi dedi 20 haftada detaylıda da doktorum kız dedi 😂